En dag inne i K-stad tillsammans med den bästa!

Efter skolan idag tog jag tåget in till K-stad för att möta upp Olga :)
Det blev lika galet som vanligt!
Vi sprang typ marathon genom stan...
Mycket trevligt i alla fall :D

Dagens höjdpunkt: 2 st vaniljmunkar! MUMS x) Hahahaha. . .

Märker ni att jag blivit mer aktiv? :D Det verkar i alla fall så eftersom besökarna ökat igen.. Jag har helt enkelt fått större lust att blogga igen! :))

Jag är så trött på personer som tycker om att bråka och gör allt för att starta bråk när man tidigare sagt att man aldrig mer vill ha med personen att göra.



Foto: Ida Remelin











                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0