Brunstiga ston...

Brunstiga ston är ingen hitt!
Damita har brunstat i några dagar nu och är allmänt gnällig och jobbig x) Haha!
Så fort hon bara ser en häst ska hon kissa, och då spelar det ingen roll var det är för kön på hästen...
Hon måste helt enkelt bara bi? HAHAHA.

Ridningen idag gick i alla fall bra :)
Hon var väldigt mjuk och fin och lyhörd för mina hjälper, älskar när hon är på det humöret!^^,
Dock ville hon gärna dra iväg lite föör mycket i galoppen, men hon gick även bra där i slutet efter att både jag och Damita var helt slut, knashäst.

Red även Linetta.
Gick väl sisådär idag...
Jag vill gärna rida med mina händer ovanför manken som man ska, men det vill inte hon! Haha..
Så fort man sänker dom lite går hon hur bra som helst, störigt men sant :o













                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0