BIO! Och lite rally-körning på det...

Efter att ha ridit en inte så framåt Damita pga. vädret (var tvungen att rida tidigare idag, alltså mitt på dagen när det var skit varmt) så drog jag och Agnes till Bromölla för att kolla på bio.
Det blev Fast and Furious 5, dock har jag varken sett någon av de andra delarna innan x) Dessutom brukar jag inte gilla "action" filmer men denna var faktiskt bra! :) Riktigt spännande så en film jag rekommenderar.
Jag blev sugen på att köra likadant som dom i filmen, jag testade på vägen hem och lyckades väl ok... HAHA!
Stackars bilen, den kan inte ha mått bra efteråt ;)
Jag körde direkt till Bokeslätt i hopp om att Olgas träning inte var slut. Dessvärre hann jag bara se ett enda skutt sen var hon färdig :( Det hjälpte alltså inte att köra rally dit...














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0