Besök av hovis...

Hovslagaren var här idag och skodde Damita :)
Blev lika bra som vanligt!
Dock är han ganska seg och tar 2 h på sig XD
Tur att Damita är så himla snäll och bara står och väntar tills hon är klar ändå^^,

Under tiden var jag supersnäll och mockade 4 boxar och senare red jag två pigga hästar.
Först var det Damitas tur och det blev en härlig uteritt tillsammans med Thea och Lakrtits!
Damita var pigg men skötte sig fint :)) Lakrits var en aning fjantigare... hahaha!
Efteråt red jag nästan samma runda med Linetta.
Även hon var pigg och även lättskrämd, räddhare^^,
Annars gick det bra där också !

Borde egentligen plugga men jag orkar verkligen inte!! Det suger...
Hade två prov idag, och hade jag pluggat? Nej inte ett skit, bra Sandra :D














                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0