Barbacka på min lilla ponniiiheest :)) <3

Förlåt för dålig uppdatering igår men jag hade verkligen fullt upp (!)
Efter skolan stack jag nästintill direkt till stallet och red Damita :)
Det var så härligt väder så jag struntade i sadlen, underbart :D Hahaha.
Jag tog ett dressyrpass i padocken och gash vad fin hon var! <3
Måste varit förra dagens dressyrpass ute i skogen som gjort susen ;D
Övade mycket på böjda spår och att ställa henne, jag lyckades faktiskt väldigt bra så i slutet var hon riktigt mjuk.
Lyckat ridpass med andra ord !

Damita vill aldrig in från hagen nu för tiden, undra varför? ;)
Man får DRA in henne, och hon stretar gärna emot också...
Tog en bild på min ponniiiheeest :* <3


Tröttis? :))













                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så sööööt :)

2011-05-27 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0