VÅRKÄNSLOR <3

Idag har det verkligen varit ett underbart härligt väder ute! :))
Första riktiga vårdagen tycker jag.
Det är såklart då man passar på att rida en långritt med hästen^^,

Det var verkligen supermysigt och asså galoppsträckan... <3
Det har inte gått galoppera ute på år och dar! Idag var det jätte mjukt i marken där vi red, great!
Damita brallade ur som tusan när jag släppte efter i galoppen och bockade och hade sig, min lilla snutta <3
Man kände verkligen att våren var här, och jag vet inte vem som hade saknat det mest av mig och Damita :)

Och självklart hade vi det bästa sällskapet med oss också, Heidie och Akke :D



Foto: Jag
På bild: Heidie och Arkansas


Foto: Jag
På bild: Damita



                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0