Uteritt på ryssberget :)

Idag satsade jag och Rebecca på en uteritt på ryssberget :)
Det var nästan lika fint väder som igår, dock lite kallare men jag överlevde!
Tyvärr var det fortfarande väldigt hårt i marken där + t.o.m några isfläckar så det gick i stort sett bara att skritta, men det var mysigt ändå^^,
När vi hade en bit kvar stannade vi till och fikade. Det blev vaniljbullar och kaffe :D (och bröd till hästarna...)
Damita var som vanligt väldigt smidig och duktig och buffade till mig så jag fick kaffet över mig... Sen såg det även ut som hon skulle äta upp hela fikakorgen, mitt matvrak!
Kan även passa på att hon en gång har svalt ett helt plastsugrör från Annis mer, hahaha. Jag har faktiskt inte sett att det kommit ut ännu XD
Jag håller f.ö på att odla på Damitas pannlugg, och den börjar bli lång nu :D Därför har jag börjat ha en fläta på henne med en rosett såklart! Damita har man och svans som en frieser och pälsen växer ovanligt snabbt på henne. Det är faktiskt många som frågat om hon är en frieser eller har frieser i sig, men hon är som säkert många nu vet ett svenskt halvblod.

Får bli en gammal bild som hon faktiskt nästan är lite frieser-lik på...
Vad säger ni, liknar hon en frieser? XD



Foto: Agnes (bild från mars - 09)




                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0