Tar helg lite tidigare + älskar vädret! :D

Jag slutade redan vid halv 11 idag och imorgon är det studiedag, kan absolut inte klaga! :D
Jag har alltså redan tagit helg, underbart !
Och jag kan inte annat än att älska vädret. Häromdagen var det 16+ grader och solsken^^, Idag är det också sol och ganska varmt, dock kalla vindar vilket jag hatar...
Jag och Fanny skulle egentligen iväg och provrida en häst imorgon men den blev såld :( Attans! Jag hade verkligen sett fram emot det ;o Hahaha...

Hur som helst. Ikväll satsar jag och Damita på hoppträning och jag hoppas att hon är minst lika fin som hon var på tävlingen senast! :D Jag är taggad.



Foto: Emma







                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på träningen! :)

2011-03-24 @ 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0