Smörja, tvätta...

Igår var jag duktig och smörjde och tvättade upp alla Damitas grejer :)
Sadel, träns, benskydd, boots, schabrak osv...
Tog hela 2h men det var det absolut värt :D
Jag är alldeles för lat med att smörja, fyy på mig ;P
Jag fortsatte sedan i stallet med att städa i sadelkammaren bland alla mina grejer och slängde en del gammal skit vilket ytterligare tog någon timme till... Hahahaha!
Nu har jag kvar att städa vid hennes mat och foder, även där ser det fruktansvärt ut XD Vilket ska göras idag :))
Red även ut en skrittrunda barbacka i solnedgången själv med Damita, super mysigt <3

Hur ofta smörjer ni era saker? Någon som är lika lat som jag? :O



Bild från www.google.se



Detta använder jag till min Prestige Versailles sadel, as bra! :)


Bild från www.google.se





                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0