Ridhuset + lite tävlingsnerver...?

Idag fick det bli ett lättare pass i ridhuset, mest för att jag skulle få igenom henne ordentligt och förhoppningsvis göra sig av med lite av sin energi! :)
Damita var super duktig och lyssnade jätte bra. Dock blev hon rädd för en grön korg, men det är en annan historia...

Imorgon bär det av till Olofström för sässongens första tävling :D Jag är taggad!!
Min kusin kommer vara med och assistera mig, bland annat filma då...
Jag ska gå in på banan och totalt skita i allt annat som hänt och folk som tycker jag rider skit osv. :))
Men det ska nog gå bra, får hoppas på det bästa^^,

Damita räcker ut tungan åt allt och alla som är skrattretande :D








                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0