Pay and jump...

Idag blev det pay and jump för min del :)
Jag hoppade som sagt en häst i stallet som heter Camaro, blev andra gången jag red honom idag.
Vi tog en runda på 70cm och fick ett riv, så 4 fel (:
Jag la han lite stort på ettan annars är jag jätte nöjd!
Igår var han världens typ segaste och idag raka motsatsen. Han måste verkligen blivit taggad! Han var både pigg och fick till lite bocksprång på framhoppningen ;) Hahaha.
Hoppningen verkade uppskattas i alla fall vilket var meningen men det hela :))

Tack till världens snällaste Heidie som filmade :D <3









                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: sara larsson

ehm, la han stort? du är inte med i språnget uten kommer i bakvikt så det innebär att det inte fanns någon distans och han hoppade av precis var han ville. Hade det varit du som bestämt det hade det inte sett så illa ut. Mvh Sara

2011-04-05 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0