Lättare dressyrpass i padocken...

Idag var det svin kallt ute (i alla fall enligt mig) så jag hade inte planerat att rida.
Men Rebecca tvingade mig att rida med henne, haha.
Det var som vanligt träning i ridhuset så det fick bli padocken idag. Jag trodde faktiskt det skulle vara stenhårt där så det bara gick att skritta men jag hade fel :) Good!
Damita var överpigg och lite halvgalen. Hon ville även inte släppa högersidan riktigt men emellanåt gick hon riktigt bra. Jag red inte så länge, mest bara för att hon skulle få röra på sig lite :))

Älskar min häst <3



Foto: Jag




                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Var har du köpt tränset? :D

2011-03-11 @ 15:50:38
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

På rideonnet.se :)

Tror dock inte det finns kvar där :/

Vad roligt att en 20 åring gillade tränset då faktiskt en del tycker jag är barnslig bara för jag tyckte min häst var snygg i ett rosa träns :)

2011-03-11 @ 16:53:33
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0