ERIC SAADE <3

Wiiee, äntligen skickar Sverige vidare ett vettigt bidrag! :)
Och visst han är cp snygg men jag tycker faktiskt han sjunger riktigt bra också + att det var drag i låten.
Jag försökte att komma fram ett 20 tals gånger på röstningen men ändå lyckades bara ett samtal komma fram XD
Jag och min kusin satt som fjortisar framför TVn genom hela programmet, hahaha...
Mamma trodde taket skulle lyfta när han gick vidare, vi fick verkligen glädjedamp!

Nu får vi hoppas att det går lika bra för han i Tyskland :D
Jag och min kusin kommer vara på plats och heja!




                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0