"Du rider som en gudinna..."

Hoppträningen igår gick överlag jätte bra! :) Är supernöjd.
Hade lite problem med en linje, men fick till det sen efter att både jag och Damita var helt slut!
Så fort hon tappar galoppen lite blir det fel, man måste verkligen rida denna stora hästen haha :D
Tror denna tävlingssässongen kan bli riktigt bra :))

Min hopptränare igår: "Du rider som en gudinna idag när dom rullar ut den röda mattan".
HAHAHAHAHA! Det gjorde jag inte men tycker kommentaren var sjukt rolig XD Den gjorde min dag! Finns ingen bättre hopptränare än Camilla. Jag hade aldrig varit där jag är idag utan henne.
Camilla sa som vanligt att min häst är riktigt vig för sin storlek, lika roligt att höra varje gång faktiskt :D Hon är både vig och smidig för sin storlek! Ett tag tyckte jag hon var lite för tung eftersom hon var lite överviktig, men gash vad snygg jag har fått henne <3 Riktigt stolt faktiskt!

Blev tyvärr ingen film eftersom min mobil nästan var död. Det får vara till nästa gång!
Hade självklart min nya assistent Fanny med mig :D



Foto från löshoppningsvideon 2010





                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0