Damita och Heidie in action!

Glömde berätta om min fotodag med Damita och Heidie :))
Jag skulle använda dom som modeller till mitt projektarbete i skolan. Heidie typ låg på Damita bak och fram, vred sig hela tiden osv och min konstiga häst bara stod och åt gräs som om det regnade ute. . . Den hastigaste rörelsen hon kunde få till var när hon tog ett steg åt vänster eller höger för att det fanns mer gräs där.

Jag tror jag har världens snällaste häst? :D Tror knappast många hästar skulle ta situationen så bra som henne!

Bjuder på en failbild! HAHAHA. . .



Foto: Jag



                                                                                                      

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0