Vad vore en bal på slottet...

I söndags var det dags för bal! :)
Jag hade världens bästa privata frisör och sminkare, nämligen Rebecca ;) <3
Fick grymt fina kommentarer om hennes mästerverk :D

När jag var klar åkte jag ner till slottet där Emma skulle fotografera mig innan min baldejt Gustaf skulle komma (:
Som tur är regnade det bara när vi åkte bil, sedan fick vi fint väder! Härligt :D
När vi var framme på bäckaskog slott kände man sig som en riktig fotomodell... Jag har aldrig haft så många kameror på mig samtidigt i hela mitt liv. Det där "fakeleendet" gick knappt att få till tillslut ;) HAHA. . .

Kvällen/natten blev riktigt lyckad och det blev till en av de bästa dagarna i mitt liv! Tack allihopa som var med och förgyllade den (;

Orkar inte lägga upp så många bilder här, utan vill ni se fler kommer jag såsmåningom att ladda upp massor på facebook istället så ta en titt där senare vettja! :D
































                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0