Right here, right now.

Phuu, nu är "äntligen" allt över.
Kommer att sakna denna veckan något sjukt mycket, ett minne för livet.
Nu är det dags att återgå till det vanliga livet igen, vilket både ska bli skönt och tråkigt.
Sommaren är äntligen här och jag ska njuta som aldrig förr :))
Kommer att tillbringa den med världens underbaraste vänner, och som Olga (Heidie) sa till mig: Vänner kommer och går, det är bara dom bästa som består <3

Tack alla underbara vänner som tog emot mig när jag föll. Jag hamnade tydligen i fel umgänge och jag trodde jag skulle stå ensam kvar när jag inte dög för dom längre. Men ni stannade kvar hos mig, och det fick mig att inse vilka som var mina riktiga vänner och som jag idag aldrig skulle kunna leva utan!
Nu lever jag som aldrig förr, är för det mesta lycklig och vet vilka jag ska vända mig till om något skulle brista.
En speciell tanke går till Rebecca som fick mig på fötter igen när jag låg på marken. Vi bråkar verkligen aldrig längre och du är som en storasyster för mig. Kärleken till dig är obeskrivlig hjärtat ! <3 Utan dig vet jag inte var jag hade stått idag.
Dessutom har jag funnit min allra bästa vän, Heidie Ljunglöf (även kallad Olga) <3
Jag kommer alltid att stå vid din sida, och jag kommer aldrig någonsin att lämna dig bästis.

Kom igen tjejer! Nu gör vi sommaren 2011 till den bästa ever!!! :D <3



Mikaela, Ida, Jag och Therese - Studenten 2011
















                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0