Roliga familjen + bra och dåliga betyg...

Mamma missade sista trappsteget och går numera på kryckor och pappa råkade hälla örondroppar i ögonen som han trodde var ögondoppar... Herregud, inte konstigt att jag blivit som jag är !?

Idag gjorde jag om mitt Matte B prov vilket gick skit!
Det är omöjligt för min hjärna att komma ihåg alla dom reglerna och ekvationerna...
Alldeles för mycket att tänka på helt enkelt :P
Sedan fattar jag inte vad man har för nytta av det i framtiden?
Den som kan svara på det får ett världspris eller något. . .
Så med andra ord blev det ett ig i Matte B och ett starkt vg i Matte A, det är ju normalt?

Dock fick jag reda på idag att jag har vg i både svenska b och c så då blev jag i alla fall glad :))

För ungefär 1h sen kom jag hem från stallet.
Trimmade Damita i padocken vilket behövdes!
Hon var jätte mjuk och fin, så duktig häst jag har!
Dessutom träffade jag Amanda Althén, längesen sist. Så det var super skojj :D














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0