Resultat från frisören :)

Har varit lite kass på att uppdatera, men jag har helt enkelt inte haft tid :)
Här kommer resultaten från frisören i onsdags, lite sent men men^^,
Jag la blonda och bruna slingor i som jag brukar göra och helheten blev ljusare.
Sedan är håret såklart kortare vilket suger även fast man inte klippte av mycket!
Blev i alla fall lika nöjd som vanligt :))


Mitt naturliga jag utan smink :)














                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Alicia

Snyggt det blev (: Vart klippte du dig? :)

2011-06-12 @ 17:55:40
URL: http://aliciaedlund.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Tack Alicia :))

Jag klipper mig hos Sofia Jarlsson på Hair och där, Nelli Jarlssons stora syster om du vet vilken det är?^^,

2011-06-13 @ 12:09:00
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0