Midsommar... :)

Glad midsommar alla bloggläsare! :)
Hoppas ni får en underbar dag även om vädret kunde varit bättre...
Själv ska jag hem till underbara Julia sen får vi se vad kvällen har att erbjuda^^,
Känner på mig att det kommer bli bra i alla fall !

Damita har sovit ute inatt för första gången detta året.
Det verkade uppskattas om inte annat ;P
Rebecca fodrade dom i morse så jag har inte hunnit träffa henne ännu, men jag tror att hon har överlevt ;)

Nu blir det en god frukost sen hoppa in i duschen :D

L<3VE


Såhär midsommarfin var min hund för några år sedan... <3 FINIS!

















                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0