Måndag

Då var det måndag igen...

Igår red jag ut två pigga och glada hästar :)
Damita fick en tur på slottet där jag red lite dressyr på en äng, herregud vad mjuk och fin hon var!
Och Linetta red jag en runda till grustaget med, pigg och övertaggad ;P Det blev inte mycket skritt av den rundan, hon stod och trippade på stället i stort sett hela tiden och allt hon ville var att sätta full galopp haha (:

Kvällen och natten spenderades sedan med världens underbaraste vän!
Vi lagade mat och bakade samt kollade på 24, treeeevligt^^,
Känns konstigt att vara hemma igen eftersom jag i stort sett har flyttat in där nu :D
Under 3 dagar har jag enbart pendlat mellan henne och stallet...

Om ungefär 1h är det dags för jobb.
Occch tro det eller ej, men jag ska faktiskt cykla dit ;)
Rut är duktig idag!

F.ö satsar jag och Damita på hoppträning imorgon!
Jag är taggad och jag hoppas att min häst också är det :))
















                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0