Lekdagen + kvällsridning...

Idag var man sådär lagom pigg när klockan ringde i morse x)
Men det hör helt enkelt till när man ska ta studenten!
Som vanligt kom man till skolan i onödan, inga riktiga lektioner utan det var bara hej och hejdå lektioner :P
Det var jag och två till som var på plats hehehehe. . .

På eftermiddagen var det i alla fall dags för lekdagen :)
Dock strök vårt lag sig p.g.a lite olika anledningar men vi var publik i alla fall^^,
Jag fattar inte hur folk orkade festa idag också, det blir ju 4 dagar i rad :o
Jag själv vilade i alla fall idag och tar istället nya tag imorgon ;)

När vädret svalnat tog jag en härlig uteritt på fina hästen.
Hon var pigg och glad som vanligt^^,
Dessutom var hon väldigt mjuk och fin i munnen så jag passade på att rida lite dressyr också samt ha henne högerställd en del eftersom hon lätt hänger i högersidan när jag rider i t.ex. padocken.
Duktig bääääbis <3

Imorgon kommer min kompis Angelica från Stockholm ner, wiiiiieeee! :D <3


Angelica och jag, Grönalund 2010














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0