Jag saknar dig vovve <3

Gjorde ett litet bildspel på världens underbaraste hund som gick bort för ett halvår sen :(
Saknar henne grymt mycket och det går inte en dag utan att jag tänker på henne.
Jag älskar dig Kellie och jag hoppas att du mår bra där du är nu, du slipper i alla fall att lida...

En dag ska vi ses igen! -`v´-


Kellie till vänster, visst är hon söt? :') När vi skulle ta ett foto la hon sina tassar på mig...


När Kellie var dålig efter att vi opererat väck livmodern på henne vågade jag och mamma inte lämna henne ensam under natten på nedanvåningen. Vi bestämde oss för att lägga en madrass bredvid hennes säng. Jag gick och la mig tidigt eftersom jag skulle till skolan dagen efter. Det var bara det att när mamma skulle gå och lägga sig var hennes plats upptagen. Vart skulle hon sova? I Kellies hundbädd kanske? Hahaha :*

Kolla gärna in videon också :))
http://www.youtube.com/watch?v=qgnyQ3Smnxk














                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0