Ingen skola, bra film och ett besök hos frissan...

Idag åkte man till skolan i onödan, alltid lika roligt!
Alla lektionerna var inställda vilket man i för sig inte ska klaga över men jag hade ju hellre legat hemma och sovit om man säger så...
Imorgon har vi bara en lektion och det är väl såhär det kommer se ut dom andra dagarna innan avslutningen också, härligt :))
Alla läxor och prov är över och helt plötsligt känns det som man har all tid i världen, sån befrielse!
Dock kommer jag nog aldrig få tid att städa mitt rum, konstigt... Hehehe :P

Efter skolan kollade jag på en efterlängtat film som jag väntat lääänge med att kunna se :) Nämligen "Älska Mig" som är gjord av en mediaklass och den var verkligen grym! Jag satt i stort sett och grät igenom hela filmen, svårt att tro att en skolklass har kunnat göra en sån rysligt bra och verklig film.
Den får högsta poäng av mig och rekommenderas starkt !

Nu ska jag platta håret innan jag beger mig till frissan för att färga och klippa håret :))
Vilket jag f.ö gör riktigt sällan men tycker det är bortkastade pengar att göra det för ofta faktiskt :P
Men kände att det behövdes nu innan studenten och balen^^,

Efteråt blir det att träffa den här finisen <3















                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0