Gårdagens rabalder !

Igår åkte man till skolan igen i onödan -_-
Vi hade egentligen en lektion men vi var bara 4 st på plats från klassen så den ställdes helt enkelt in, läraren tyckte väl inte det var jätte lönt att hålla en lektion för 4 personer XD
Men men, man ska väl inte klaga antar jag :)) Som "belöning" får vi vara lediga på torsdagen innan studenten, underbart! :D Me like^^,

Senare åkte jag och Sofie till Karlshamn för att kolla på deras utspark... Tog väl ungefär 1h dit, 1h inne i Karlshamn och lika länge hem eftersom vi körde vilse hela tiden hahaha. Så typiskt oss :P
Efteråt skulle vi tvunget in till stan och äta först trots att vi skulle på två studentfester, haha matvraaaaak... Och Rut i ett nötskal spillde curry på sina vita jeans och var tvungen att gå in på willys och köpa våtservetter och vår parkeringstid var ute och allt var typ kaos, behöver jag säga mer?

Till slut begav vi oss i alla fall till Denise en liten stund för att gratta henne sen vidare till ryssbergsstugan där Julia och Jenny firade sin student där vi även tillbringade resten av kvällen. Mycket trevligt folk och hela kvällen blev väldigt lyckad, roligt :))

När jag kom hem var jag väldigt trött och slocknade direkt...

Damita fick dessvärre vila 2 dagar i rad för jag helt enkelt inte har haft tid, i vanliga fall brukar hon stå en dag, i vilket fall inte 2 dagar i rad. Men hon överlever nog ;)
















                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej igen.

Tänkte bara höra hur det går med vinsten på tävlingen? Jag skickade in min bild för ett tag sen, men sen inte hört något.

2011-06-11 @ 19:25:56
Postat av: Sandra Karlsson

Hej!



Menar du veckans ekipage eller vad är det för tävling du pratar om? :) Jag hade en fototävling innan som jag inte fått in någon bild till.

2011-06-11 @ 21:31:22
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0