Gårdagens härliga uteritt!

Igår fick det bli en långritt på vattentornet/Bokeslätt med finaste hästen + trevligt sällskap!
Trots att klockan var runt 8 på kvällen var det ändå svinvarmt :o
Men ja, man ska inte klaga :)) Sommarkvällar är det härligaste som finns^^,
Damita var pigg och glad som vanligt XD
Känner på mig att det kommet bli mycket skogen och lite padocken nu framöver p.g.a vädret, men det gillar min lilla häst!

Jag har även stekt i 3 dagar i rad så neger är bara förnamnet...
Tänkte att jag ville ha "lite" färg till studenten och balen som f.ö närmar sig med storsteg! :) Roligt värre, kommer bli snajsigt.














                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0