Fulefest - ful eller full?

Igår var det fulefesten som gällde :))
Jag förfestade hemma hos Elin med resten av klassen där vi gjorde massa lekar osv, trevligt^^,
Dessvärre har jag inte superbra kontakt med de flesta i min klass, men man kan ju hoppas på att dom inte hatar mig allt för mycket :P
De andra i klassen jag umgås med var nämligen på en annan förfest som jag inte hade någon större lust med.

Jag hade ett par randiga tajts, grön-blå blommiga badliknande shorts, knallorange tröja och sandaler. Sedan hade jag två toffsar i håret, överdrivet mycket rouge samt lila och grön ögonskugga... Smexigt asså !

Vid 11 tiden begav vi oss ner till altona där det faktiskt var fullt ös.
Hade jätte roligt trots att musiken för dagen var urkass...

Efteråt gick jag till Bromölla i ösregn i mina "varma" kläder. Det tog "bara" 2 h... Allt var verkligen helt gaaalet, det måste vara något av det sjukaste jag gjort. Dock fanns det självklart anledning till varför!
Pappa hämtade mig sedan och jag gick och la mig vid 4, somnade ungefär 1h senare och skulle upp till skolan dagen efter, GREAT !

Det märks att studentveckan är här ;)

Nettos kundvagnar erbjöd gratis skjuts till altona?





















                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0