Vildingen fick röra lite sig idag :)

Idag var Olga Aka Heidie Ljunglöf snäll och rastade min vilding till häst :)
Damita skötte sig bra och Olga med, det var bara det att hon var helt slut efter ett varv... hahaha!
Skönt att hon får röra lite på sig i alla fall, hon blev t.o.m lite svett. Men den största anledningen till det var väl för att det är så förbaskat varmt och kvavt ute :P
Olga tyckte att det gick jätte fort, dock såg det inte fort ut för oss andra XD Men jag vet själv hur det är, eftersom Damita tar så mycket mark känns allt 10 ggr fortare ;D

Efteråt fick även en norsk släkting (?) till Olga testa och skritta Damita vilket verkade uppskattat. Damita var snäll som vanligt och brydde inte sig. Jag och Olga kom på att Damita hade kunnat bli en bra handikappshäst? Hahaha. Passar ju bra till mig...
Dock har jag svårt att tro att mitt vrak hade trivts på en ridskola. . .

Imorgon ska Thea få prova henne, ska bli spännande! :)
Behöver i stort sett all hjälp jag kan få just nu för att hålla igång henne och jag tror det är svårt att hitta någon som kan rida flera gånger i veckan.


















                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Tinalicious

Hon är så fin, Damita :)

2011-07-05 @ 16:06:41
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se
Postat av: evelina

Bara hör av dig om du behöver hjälp, jag hjälper dig om du behöver :)

2011-07-05 @ 17:39:07
Postat av: Sandra Karlsson

Tina - Tack så mycket! :)

Evelina - Tack Evelina (:

2011-07-07 @ 15:38:20
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0