Video från när jag longerade Damita...

För någon vecka sedan longerade jag ju Damita och filmade lite :)
Hade inget bättre för mig så nu när jag har ett sånt bra redigeringsprogram klippte jag ihop en liten video från den dagen också!
Jag kan säga att det inte var lätt att longera och filma samtidigt med ett brutet nyckelben, hahaha. Galoppen var omöjlig att filma, så fick bara bli på skritten och traven^^,
hur som helst var det första gången jag använde en longeringssele på henne :P
I skritten gick hon lite för lågt ibland men i traven tyckte jag hon gick bra (:















                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0