Update efter falsterbo !

Jag hade en mycket trevlig och givande dag på falsterbo i onsdags tillsammans med kusinen :)
Tåg till Malmö för en god frukost på subway och vidare till falsterbo med bussen som kan ha varit något av det mest lidande hittils...
Inte nog med att det var intryckt med folk precis överallt, utan det var även överkokt varmt och vi stod i världens längsta bilkö så resan tog 10 gånger längre tid :o Usch !
Dock så var det helt klart värt det :))

Ponnygaloppen var typ det sötaste jag sett! :D
8st urgulliga små ponnisar som tävlade med sina ryttare som var allt från 7-13 år gamla.
Dock var det bara 2 ryttare som hann nå mållinjen, resten trillade av haha ;P
Jag hejade självklart på den lilla kolsvarta ponnyn med rosa träns (nummer 6), lill-daiman som jag och Emma kallade den...
Jag kunde nästan se mig själv framför mig för typ 5 miljoner år sedan... :P
Och vet ni? Nummer 6 kom 2a och var alltså en av de 2 som kom i mål :D Jippi!
När allt var klart var det en liten buse som vägrade bli infångad. Jag tror den galopperade runt banan i en kvart medan hela falsterbos personal försökte fånga in den utan att lyckas, hahaha. Herregud vad snabb, smidig och smart lten ponny!
Hela publiken asgarvade och sedan sattes låten "vad du är söt min kära lilla ponny" igång, så klockrent! Hahaha, ni som var där förstår vad jag menar :D

Vi kollade även på hauntingen som är en av mina favoriter, därför jag alltid är där över minst onsdagen!
Sedan kan man ju inte låta bli att dregla över de snygga dressyrhästarna ett tag också...

All annan tid ägnade vi åt det roligaste av allt, nämligen mässan :D
Köpte inte så mycket, men tänkte i alla fall lägga ut bilder som kommer upp senare idag^^,


Ekipaget jag hejade på :D


Såg även Sofia Genne så var tvungen att ta en bild... Haha! För min del, mest känd från stallet.se's kändaste stall Askmoln, numera känd som den näst största hästbloggen (efter dressyrmupparna), TeamSL^^,











                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0