Presenter från agria! :D

Igår fick jag och Damita ett paket från agria :D
Som innehöll lite presenter/gåvor :))
Aldrig fel att få lite gratis grejer...

Paketet innehöll...

Ett par snygga mörkblåa lindor :)
Har alltid velat ha mörkblåa lindor så det passade perfekt!


Och en höpåse!
Denna är lite större och av bättre kvalité så det får bli min nya tävlingspåse som jag packar grejer i :D


Jag är för lat idag för att fota sakerna själv, så det fick bli internetbilder denna gången ;P
Vill i alla fall tacka agria för grejerna :))

Nu ska jag natta hästen som f.ö ska få sova inne inatt <3
Efteråt blir det massa mer update, missa inte det ;)











                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0