Paket :D

När jag kom hem från stallet idag möttes jag med förvåning av några paket på min säng :D
Det var tydligen mamma som hade varit iväg och köpt några överraskningar till mig som jag får öppna efter jag har städat rummet, hahaha.
Jag är inte världsbäst på att hålla i ordning på mitt rum om man säger sådär, eller rättare sagt jag är ursel. Jag har seriöst fler klädesplagg på golvet, på 10 olika ställen dessutom, än vad jag har i klädgarderoben XD Illa...

Nej nu ska jag faktiskt ta tag i mitt rum !
Dels för att det verkligen behövs, men även för att jag är grymt nyfiken vad jag har fått för något :))














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0