Morgonfrissa...

Efter att jag duschat igår skulle jag för en gångs skull borsta igenom håret i hopp om att det skulle vara någorlunda rakt tills idag...
När jag vaknade i morse såg jag ut som ett troll i huvudet! O__o
Det var jätte lockigt och med andra ord lyckades jag inte jätte bra.
Det vat faktiskt t.o.m värre än när jag låter bli att borsta håret :P

Jag var bara så sur över min insats så jag var tvungen att skriva av mig :D
Hade även ett stort problem med att somna igår, allt är så varmt och jobbigt nu på sommaren... Gjorde dessutom inte saken bättre att jag var jätte pigg :P Somnade nog runt halv 4 - 4 :S
















                                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0