Min och Damitas sista hoppträning tillsammans... <3

Hittade 2 bilder från min och Damitas sista hoppträning för sässongen :)
2 dagar innan Björbäck, 2 dagar innan jag bröt nyckelbenet...
Om man bara skulle kunna skruva tillbaka tiden? :/
Jag vill bli bra nu så jag kan börja hoppa igen!! Ingen förstår nog min saknad efter ridningen... Jag hade nöjt mig att bara sitta på hästryggen :(
Slutade i alla fall med flaggan i topp för denna träningen gick jätte bra :)) Tränade tillsammans med 2 ponnisar som gjorde att jag fick det lite klurigade med avståndet, men det fixade vi galant :D

Jag tror det är någon Nellie som har tagit bilderna^^,

















                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: S

Jag förstår din saknad efter ridningen. Men var glad att du kan rida igen.. Var med i en trafikolycka i oktober och mitt ben är paj, ingen mer ridning för min del :( Och gud vad man saknar det..

2011-07-14 @ 23:35:10
Postat av: Sandra Karlsson

Åh fyy, stackarn! :(

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan ridningen... Jag tror inte man ska klaga då :o

Lider verkligen med dig :/

2011-07-15 @ 20:18:17
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0