Longering stod på schemat!

Igår så longerade jag Damita, tänka sig att jag faktiskt lyckades med det men min arm! :)
Jag vet inte om Damita har haft en riktig longeringssele på sig tidigare, i så fall var det nog ett tag sedan XD Jag har alltid kört på en vanlig grimma eller träns, men denna gången ville jag testa göra det lite mer seriöst :))
Damita fjantade sig lite i början när vi skulle gå bort till ridhuset, hon såg ganska obekväm ut i den men vänjde sig jätte snabbt^^,
Själva longeringen sedan gick toppen och hon lyssnade bra på mig den lilla finisen (: Tur att hon är så snäll annars hade jag nog inte kunnat longera henne i detta tillståndet :P Skönt att kunna hålla igång henne lite själv i alla fall när jag inte har någon som rider henne ;P

Filmade även lite grann i skritt och trav... Var lite svårt att filma och longera samtidigt när man är halvt handikappad, därför behövde jag inte ens försöka i galoppen. Haha!
Får se om filmen kommer upp senare, bjuder på en bild så länge i alla fall :))


Alien? Hahaha... <3












                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0