Killebom

Igår fick man besök av släkten som skulle fira mig, trevligt! :)
Fick massa pengar som alltid kommer till nytta :D
Min underbara kusin hade gjort en supergod kladdkaka, hallongrottor och såklart en tårta till mig, jätte snällt med tanke på att jag inte ens kan baka själv... Haha ;P
Dessutom hjälpte hon mig att duscha! (:
Vill verkligen bli bra nu och börja rida igen, men allt tar ju tyvärr sin tid...

På kvällen sedan blev det killebom för min och Emmas del! :D
Killebom är för er som inte vet det en årlig marknad/tivoli här under en vecka på sommaren som dessutom brukar bjuda på en del kända artister :)
Jag hade bestämt mig för att ragga upp en snygg kille, hahaha.
Träffade faktiskt på några stycken som gav mig fina kommentarer, men det hjälps ju inte idag direkt... Hahaha :P

Tack för en supertrevlig kväll/natt kusinen! Alltid lika roligt och flummigt med dig :D


Här ser ni lite av dagens outfit och make-up :)














                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0