Jobbat hela dagen :P + hovis till hästen

Idag har det inte heller blivit någon uppdatering på bloggen eftersom jag jobbat hela dagen igen :P
Det har varit cp varmt och nu är jag helt slut!
Känner att jag kan somna i vilken sekund som helst x)

Damita har även fått sig nya skor idag vilket behövdes :)
Mamma var snäll och tog hand om det eftersom jag var på jobbet.
Dock så berättade hon att Damita fastnat och lyckats sleta sig vilket inte lät bra :P Allt känns så osäkert så fort man inte är på plats själv. Men det hade tydligen inte hänt något, skönt :))
Mamma har även varit supersnäll och fixat allt i stallet till mig så jag slipper det. Ganska härligt med tanke på att det inte känns som att jag existerar just nu haha. . .
Vet egentligen inte om det är så bra att överanstränga min axel redan heller för den delen, men eftersom jag inte får ont eller så ska det nog inte vara några större problem^^,

Damita får vila idag..
Det förtjänar hon :D Jag med känner jag, hahaha :P
Imorgon TROR JAG faktiskt att jag ska rida henne :)
Jag känner mig redo och om det skulle vara så att jag får ont är det bara att avbryta :P Dock kunde jag ju skritta och trava efter typ 2 veckor utan problem, så det ska nog gå galant :D
Imorgon är det prick 4v sedan, så räknar med ytterligare 2 veckor innan jag kan börja hoppa igen!
Längtar..

Nu är det snart dags att åka till stallet och pussa om hästen <3
Jag får uppdatera mer imorgon :)

   













                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0