Jag får rysningar...

Hästen vänder på en 5 öring, håller ett högt tempo och hoppar riktigt bra!
Jag älskar ryttare som vågar rida på lite och satsa ;)
Tidigare har jag aldrig haft någon direkt favoritryttare inom hästsporten, men Göteborg horse show detta året fick mig att ändra mig...

Jag säger bara, så jävla bra!
http://www.youtube.com/watch?v=i1s5ORNOKg8
Jag har kollat igenom alla tävlingsvideo på hela youtube som finns på Angelica Augustsson XD

Man har verkligen något att sträva efter...
Jag och Daiman om 10 år kanske? Hahaha.
Äsch, lämnar nog över det jobbet till Li istället. . . Jag blir höjdrädd bara att tänka tanken :D


Bild lånad från www.google.se












                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0