Härlig uteritt... :)

Idag har Thea ridit Damita åt mig :)
Det fick bli en uteritt i det härliga vädret!
Först red hon sin egna busponny Lakrits halva rundan och bytte sedan till Damita^^,
Jag och Fanny gick med som hästhållare och jag var självklart även fotograf :D

Dom red lite dressyr på en äng där jag även passade på att ta några snygga foton.
Damita var pigg och glad som vanligt (:
Thea gjorde även ett bra jobb med min lilla häst och fick henne väldigt mjuk och lösgjord i slutet! Hon är verkligen inte lätt och det är inte många som lyckats så bra...

Tänkte i vilket fall som helst bjuda på några bilder från dagen :D































                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0