En sista kväll inne på kristianstaddagarna...

Igår blev det en runda in till kristianstaddagarna igen :)
Jag och Ida tog bilen in, skönt att slippa passa tågtider...
Vädret var för en gångs skull bra vilket gjorde att det var massa folk, roligt^^,
Jag var såklart galnast och nyktrast som vanligt. . .
Nu vet nog hela Kristianstad vilken jag är, jag presenterade mig och stod och pratade i stort sett med alla :D Men det roligaste var nog ändå till en kille, jag: Nääämen halloouu du, det var länge sen!
Han: Nääämen tjenare, är du här?
Hans kompis: Hur träffades ni?
Jag: Detta är första gången :D
Hahahaha......
Dessutom asade Ida med två upphittade blattar vilket inte var uppskattat från min sida! Jag har typ fobi för okända utlänningar, i alla fall med det typiska utseendet.
Och det gjorde inte saken bättre att han ena taffsade på mig när jag stod och dansade, riktigt äcklig! Jag försökte verkligen dansa ifrån han hela tiden men han följde bara efter. Till slut försökte han kyssa mig och då blev reflexen att jag riktigt knuffade väck honom och gick ut därifrån :P
Fattar inte att folk inte har lite mer respekt, han var inte ens full...

F.ö var kvällen helt awesome! :D
Den blir vad man gör den till...
Jag åkte även såklart karusell och fick damp på kramdjursklorna.....


Gammal festbild...












                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0