Behövande grejer och så där...

Hästen är nattad.
Hon fick stå utan täcke inatt så jag hoppas inte det börjar regna nu, skulle varit typiskt.
Fast i för sig har ingen häst dött av lite regn, ingen människa heller för den delen..
Hungrig var hon som alltid i alla fall mitt lilla matvrak till häst ;) <3

Även rummet är städat och jag har öppnat mina fiiina paket jag fick av mamma tidigare idag :D
Dom innehöll ett par boots till Damita, min ena är nämligen sönder..
5 pack strumpbyxor och massa underkläder, både trosor och strumpor x) Alltid bra att ha!
Kom precis på att jag var så sur häromdagen och klagade på att jag inte hade några underkläder, hahaha.

Ikväll ska jag bara tar det lugnt, skönt!
Tror jag ska titta färdigt på den sista delen av harry potter del 1 också innan jag går och lägger mig sen :))
Så jag hinner se del 2 innan den slutar att gå på bio ;P














                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0