Ridhjälp, problemhästar och lite till...

Jag har fått en hel del mejl från personer som frågat om jag har lust/tid att hjälpa till med deras häst eller ponny som dom har något sorts problem med.

Måste bara säga att jag blir jätte glad av att läsa sådanna mejl :) Man får mer självförtroende när det dessutom är personer som säger till en att man rider bra och är duktig^^, Tyvärr har jag ingen möjlighet att åka så långt bort för att "hjälpa till". Senast var det en tjej som behövde hjälp med sin D-ponny som bodde i Stockholm. Det tar 5h för mig till Stockholm så det säger ju sig själv x) Haha
Men sluta inte fråga, ingenting är omöjligt!

Blir även väldigt glad av alla mejl som handlar om hur fin jag har fått Damita osv.. Ni är så himla gulliga! :))

Passar på att länka de två videoklippen på mig och Damita som jag även lagt upp tidigare. Finns kanske dom som missade att kolla, vem vet!

1.20 barbacka hoppning: http://www.youtube.com/watch?v=ZOgrBDubcmA
Dressyrträning: http://www.youtube.com/watch?v=Y0IAECJx4KY&feature=related


Bjuder på en bild på Damita från en hopptävling. Älskar denna hästen, hon betyder allt <3






                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: ida

vilken stad bor du i? och hur gör man med pengarna om du gör en header?

2011-01-03 @ 23:35:14
URL: http://idaathatsright.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Hej Ida!



Jag bor i Sölvesborg som ligger i blekinge län.

Jag bryr mig inte så mycket hur du väljer att betala :) Antingen får du väl sätta in pengarna på mitt konto eller skicka dom på posten, haha :D

2011-01-04 @ 00:04:47
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/
Postat av: ottilia

hej sandra!

har en d-ponny som är helt underbar men han är grymt pigg hella tiden och har jäte problem för att slppna av och böjja på nacken i galloppen. Bor utanför lund.

MVH ottilia!!!

2011-01-06 @ 21:40:13
Postat av: jennifer

hej sandra jag har problem med min ponny han vägrar gå in i dusch spiltan, men det går bra att svampa honom men han vägrar gå in där har du några tips ?:)

Mvh jennifer

2011-01-23 @ 19:54:43
Postat av: jennifer

hej sandra jag har problem med min ponny han vägrar gå in i dusch spiltan, men det går bra att svampa honom men han vägrar gå in där har du några tips ?:)

Mvh jennifer

2011-01-23 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0