Dagens ridpass med Damita!

Idag red jag i ridhuset på morgonen :)
Damita var sjukt pigg eftersom hon dessutom är nyklippt!
Jobbade mycket på volter samt ökning och minskning, vilket verkligen behövdes idag för att kolla så hon lyssnade på mig även om hon som sagt var lite halvgalen idag.
Damitas svaghet är helt utan tvekan att gå rakt på spåret. Hon vill gärna vika sig pytte lite åt ett håll, jag tror faktiskt att jag har ridit lite för mycket på volter. Men anledningen till att jag gör det är för att hon är så pigg och ibland lite stark i handen. Men det brukar mest vara ett problem i början av ridpasset, sen går hon bra :))

Måste ta lite nya bilder snart känner jag ;o
Bjuder på en underbar sommarbild! Bara jag som saknar sommaren!?



Foto: Emma Gisslén


                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0