Årets första hoppträning för Camilla Sjöqvist!

Igår var det äntligen dags för den efterlängtade hoppträningen :)
Jag har den absolut bästa hopptränaren som finns + den bästa hoppgruppen såklart :D

Alla hästarna var pigga och glada idag. Vissa mer övertaggade än andra...
Såklart var Damita värst av allihopa XD Konstigt va?
Eller inte, hahahaha. Hon var verkligen totalt GALEN!
Hon ville absolut inte vara dum för hon bockade och busade inte speciellt mycket utan mest var överpigg och skenade i princip hela tiden.
Det var totalt omöjligt att hoppa en hel bana med henne som man skulle göra så jag fick lägga volter mellan varje hinder men då gick det ändå rättså bra (förutom att det gick jätte snabbt)
När det var min tur och hoppa sa min tränare: Ja nu får vi sakta oss för det är Sandra som ska hoppa. Och man vet aldrig vart dom hamnar... Hahaha.

Det första mamma sa när jag provred Damita var: Ja, den vildhästen ska vi inte ha i alla fall!
Men jag tjatade hela bilresan hem, för det var precis henne jag ville ha! Jag gillar överpigga och halvgalna hästar :D Jag hatar sega hästar man får sitta och banka på... Har verkligen inte något tålamod för det! Jag har nästan alltid bara ridit pigga hästar under alla mina ridår.
På ridskolan ville jag alltid ha dom helvilda ponnisarna som knappt några andra ville rida... Haha!

Fler som har övertaggade hästar nu till träningarnas start? :)

Nästa hopptränings ska jag försöka få någon till att fota/filma. Hahaha. Hade varit riktigt roligt att se faktiskt :) Men idag får det bli en tävlingsbild från i somras. Den är från Frosta RF 1.10 lokal.



Foto: Mamma


                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Mimi

jag kanske kan hänga med nästa gång :D och filma och fota :D <3

2011-01-21 @ 17:38:54
Postat av: mysan

när lägger du ut vinnaren av pannbandet ? :D

2011-01-22 @ 17:01:21
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0