Göteborg horse show!



Spenderat 3 underbara dagar tillsammans med Evelina :))
I fredags var vi på Göteborg horse show och resten har vi varit hemma hos henne i Skurup.
Jag lyckades bli ovän med båda tågchaufförerna på vägen dit, men det är en annan historia det...
Det var i alla fall första gången jag var på Göteborg horse show så det var kul, och ännu roligare var det när man fick så trevligt sällskap såklart :D
Falsterbo är utan tvekan det bästa men jag kan ändå inte klaga på detta^^, Dock var inte den långa bussresan det roligaste, men jag överlevde 3.5h appropå att det tog 8h till Norrland i somras ;o

Jag har även träffat på världens läskigaste katt, nämligen Sigge tillhörande Evelina... Först kan han vara jätte kelen sen tar det oftast inte många sekunder innan han attackerar en med tänder och klor! Hahahaha, cp katt! :D

Men men... I Göteborg köpte jag i alla fall ett snyggt stalltäcke, ett vanligt träns, ett rosa bling bling pannband och ett par vantar till mamsen (: Ni som var där, vad köpte ni? ^^,

Träffade även Molly och Nicole från ponnyakuten och Evelina krockade med Linn och Ingrid (Dressyrmupparna) Hahaha...


                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0