Årsmöte 2011 på Snapphanarnas ryttarförening!

Igår var det även årsmöte på ridklubben där jag rider. Nästan hela klubben var på plats eftersom det skulle röstas fram en ny ordförande :)
F.ö var det väldigt långtråkigt, men jag blev nästintill tvingad att gå på skiten. . .
Sen när fel ordförande vann blev det ännu sämre :D
Egentligen har jag aldrig varit varken intresserad eller insatt i det där. Jag rider mest på den ridklubben eftersom ridhuset ligger precis utanför mitt stall. Annars är det som vilken annan ridklubb som helst, massa människor som pratar skit, galna ponny mammor... Hahaha, nejmen man ska inte dra alla över ett strå. Finns självklart en hel del supertrevliga människor också :))



                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0