Nyklippt häst

Nu har jag nyss kommit hem från stallet efter att ha lunchfodrat hästarna :)
Tänkte passa på att ta en bild på min nyklippta häst nu när det är "ljust".
Dock märkte jag efteråt att jag hade behövt ta bilden mer uppifrån eftersom Damita är så stor, så plattan på ryggen ser mini ut men skitsamma! Haha.
Hon blev i alla fall söt på bilden och det är huvudsaken! :))

Det var en mindre taggad häst när jag ville att mamma skulle fota oss mitt i hennes måltid, hahaha.
Hon hade öronen framåt en gång, men då såg jag mongo ut.
När jag var beredd, hade hon öronen bakåt - yeey! ^^,


Jag måste äga världens sötaste häst :') <3 Dessutom har hon blivit
ett muskelpaket, träning ger verkligen resultat :)


Är du med Damita? Nej tydligen inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0