Julklappsshopping i Kristianstad

Idag har jag och kusinen varit inne i Kristianstad hela dagen :)
Vi åker in där varje år strax innan julafton så det har blivit lite som en tradition. Tycker det är så himla mysigt där inne till julen även om det är jätte mycket folk.
Till en början hade jag bara tänkt åka in där för att fika, men jag kunde inte motstå att köpa julklappar - bara för att det är så himla roligt!
Jag hade bestämt för längesen att jag inte skulle köpa en enda julklapp iår, mest för att jag inte hade några pengar till det. Men efter en del tänkande kom jag fram till att det kunde vara värt att lägga mina sparpengar på julklappar till familjen. Jag hade trots allt fått ihop 800kr i mynt i min lilla pittöga spargris :D
Jag har redan fått min julklapp av mamma och pappa (resan) och jag är så otroligt tacksam över den så jag ville ge något tillbaka, och min bror har väl varit ganska snäll i alla fall...
Tycker det är jätte roligt att köpa många julklappar om man har pengar till det, men detta året fick det endast bli till dom allra närmsta - familjen :) Fick en hundralapp över som ev. hade räckt till en julklapp till, men jag har fler nära vänner än så som jag skulle vilja köpa till i så fall så det fick va!

Om man ska sammanfatta dagen har vi haft skit roligt och ätit gott :D
Jag är mycket nöjd över mina köp, men spargrisen har fått anorexia.

Och imorgon köper jag och Emma den stora julklappen till oss själva :D Hahaha!


Kommentarer
Postat av: tessan

fin blogg! (: följer både din blogg och bdb :)

2011-12-20 @ 12:01:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0