Juldagen

När jag kommer till stall nr 2 och ska släppa ut hästarna var det helt nedsläckt och hästarna stod och sparkade efter mat...

Jag skickar ett sms till Oscar (som har fått en enda uppgift på hela dagen - mata hästarna):
Godmorgon Oscar. Du har väl gett hästarna sin mat? ;)
Han svarade att han trodde han redan gett dom, hahahaha. Braa, stenkoll där alltså! Vadå inte nyktrat till ännu...

Efteråt var jag ute och gick en runda på 1h med min pappas lillebrors väldigt-överviktiga hund Lisa. En labrador, väldigt söt men köttbulle...

Vad som händer mer idag är att om 1h ska jag till stallet och rida min taxtravare Daiman och ikväll blir det utgång! :D


Hos frissan dagen efter jag kommit hem från semestern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0