Frissan

Igår var det dags för ett besök hos frissan :)
Var ett tag sen sist... Hahaha.
Tycker seriöst det är så sjukt dyrt att det inte är värt att lägga pengar på allt för ofta :P Jag klipper mig typ 2 gånger om året och färgar det kanske 4?
Hade hur som helst bestämt mig innan resan att jag skulle göra denna makeovern för jag tröttnat på det andra även om jag trivs superbra i det!

Tyck vad ni vill, men mitt hår är numera vinrött XD
Det kommer bli nåågot ljusare och mer rött i det efter jag tvättat håret ett par gånger, men annars är det typ som på bilden :))
Dessutom åkte närmare 1dm av på längden, men det behövdes! Dock har det växt som fan på sistone, så det är inte kort ändå (y
Jag är faktiskt jätte nöjd, tror jag? Haha. Har inte vant mig riktigt ännu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0